21 maj 2026

MICKEY LUND VENDER TILBAGE!

🎉 TORSDAG d. 21. maj vender den lokale Horsens-dreng MICKEY LUND ✨️ hjem til rødderne – og til Byens Intime Live Scene i GEMAKKET, hvor eventyret i sin tid begyndte...måske får vi også den Morzybitten inspirerede "GUESTHOUSE BULLDOG" at høre og hans seneste single "ET STYKKE FRA HIMLEN" 🎶 kun Mickey og hans fremragende band ved det! 😀
Der er i skrivende stund kun 8 billetter tilbage,
så skynd dig at få købt...vi vil så gerne have udsolgt 👌😀...🎟👇
MICKEY LUND VENDER TILBAGE!